کارتن اسباب کشی

یکی از مهمترین لوازم بسته بندی "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">کارتن اسباب کشی می باشد. استحکام مناسب، تنوع سایز و طراحی، تمیز بودن، راحتی خرید و کاربری ساده از مهمترین ویژگی های یک کارتن مناسب برای اساس کشی است.

این مجموعه بدلیل در اختیار داشتن توامان خط تولید ورق کارتن و جعبه سازی توانایی تولید کارتن بسته بندی با کیفیت دلخواه و بالا را دارا می باشد. این کارتنها از تیپ کارتنهای تلویزیونی یا اصطلاحا پنج لایه هستند که البته نسبت به کارتنهای معمول پنج لایه با ضخامت بیشتری تولید می شوند. داخل و خارج کارتن برخلاف روش رایج که از مواد بازیافتی استفاده می گردد، کاغذهایی که از نظر استاندارد سلامت در حد استفاده در جعبه پیتزا هستند استفاده می شود. ترکیبهای میانی نیز به گونه ای انتخاب می شود که کارتن با گذشت زمان یا تغییرات دمایی کیفیت خود را از دست ندهد. ویژگی اول باعث می شود که مشتریان عزیز بتوانند از این محصولات به دفعات برای خود یا نزدیکانشان استفاده کنند. ویژگی دوم نیز سبب می شود که دوستانی که قصد استفاده از این محصولات در مسافرتهای بین قاره ای را دارند نگران از بین رفتن استحکام کارتن بسته بندی در اثر تغییرات دما یا رطوبت و آسیب کالاهای خود در حین مسافرت را نداشته باشند. تجربه دوستانی که در اوایل کار فروشگاه در خدمتشان بوده ایم و نظر لطفشان در معرفی این فروشگاه به نزدیکانشان گواه این مدعاست.

با داشتن کارتن های بسته بندی و رعایت "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">اصول بسته بندی اسباب کشی با حداقل سختی وتلخی ناشی از شکستن یک وسیله را تجربه کنید.

کارتن شماره 1 (Book Box)

  • ابعاد cm 33*30*33
  • مناسب جهت اجناس بسیار سنگین و گران قیمت
  • مانند کتاب و ابزارآلات و همچنین اجناس گران قیمت دکوری و آنتیک که باید به تنهایی بسته بندی شوند.

کارتن شماره 2 (Small Box)

  • ابعاد cm 33*30*43
  • مناسب جهت اجناس سنگین و شکستنی، مانند ظروف کم حجم از قبیل ظروف غذاخوری و پیش دستی، لیوان، شیشه های مربا، ترشی و آبلیمو، ظروف ادویه و …
  • بزرگترین سایزی که می توانید از آن برای کتاب استفاده کنید.
  • مناسب جهت استفاده در بایگانی محل کار.

کارتن شماره 3 ( Medium Box)

  • ابعاد cm 40*42*46
  • مناسب جهت اجناس با وزن و حجم متوسط

مانند دستگاههای کوچک آشپزخانه، ظروف حبوبات، پارچ، تنگ، ظروف چینی حجیم، قابلمه، تلفن، سیستم صوتی، اتو، چراغ خواب، گل مصنوعی، اسباب بازی و ….

  • مناسب جهت جابجایی اداری

کارتن شماره 4 (Large Box)

  • ابعاد cm 58*40*50
  • مناسب اجناس با وزن کم

مانند لباسهای معمول، حوله، ملحفه، آباژور، قابلمه، مجسمه، کیف و کوله، کفش و …

کارتن شماره 5 (X-Large Box)

  • ابعاد cm 60*46*61
  • مناسب اجناس با حجم زیاد

مانند لباسهای زمستانی، پتو و بالش، پرده، کوسن، عروسکهای بزرگ، لوستر و …

کارتن حمل لباس مجلسی

  • ابعاد cm 120*53*60

کثیف شدن و چروک شدن از مشکلات رایج حمل لباسهای مجلسی است که جدا از دردسری که دارد بعضا نیاز به صرف هزینه های بالای خشکشویی است. پیشنهاد ما به شما استفاده از کارتن مخصوص حمل لباس است. این کارتن با رگال 60 سانتی که داخل آن قرار دارد مانند یک کمد متحرک عمل می کند. ویژگی مهم این کارتن این است که لباس داخل آن چروک نمی شود به همین دلیل برای لباسهای مجلسی و ارزشمند مناسب است. از طرفی راحت بودن استفاده از آن باعث می شود شما در حد جابجا کردن لباسها از کمد خود به کارتن هنگام بسته بندی زمان بگذارید. شما می توانید از این کارتن در انباری جهت نگهداری لباسهای غیر فصل یا مجلسی که کمتر از آن استفاده می کنید نیز بهره ببرید.

کارتن حمل لباس خوابیده

  • ابعاد cm 25*53*92

این کارتن جهت حمل لباسهای آویزی در کمد استفاده می شود. سطح بزرگ و ارتفاع مناسب این کارتن سبب می شود که هم لباس تا نخورد و هم تعداد مناسبی روی هم قرار بگیرد که فشار زیادی به لباسهای زیری وارد نشود.

منقسم مخصوص لیوان

بسته بندی لیوانها به خاطر گرد بودن آنها مشکلتر از بقیه ظروف است.این مجموعه فضای داخلی کارتن شماره 2 را به 24 فضای 15*10*10 تقسیم می کند. این تقسیم بندی از طرفی باعث سهولت کار بسته بندی می شود و از طرف دیگر باعث می شود فشار توزیع شده و ضریب ایمنی بالا برود. این مجموعه می تواند بغیر از لیوان برای حمل اجناس دکوری کوچک و خصوصا کالاهای کلکسیونی به دلیل ظریب ایمنی بالا مورد استفاده قرار گیرد.

ورق پنچ لایه کارتن

  • ابعاد cm 100*200

این محصول در عین سادگی دارای کاربردهای بسیار زیادی در جابجایی است

1- به عنوان پوشش می تواند قبل از نایلون حبابدار برای کالاهای بزرگ مانند یخچال یا ماشین لباسشویی و ظرفشویی، صفحه میز ناهارخوری، بوفه و ویترین و … استفاده شود.
2- بسادگی با چند برش و تازدن مانند کارتن برای کالاهای تخت مانند آینه، تابلو و خصوصا تلویزیونهای نسل جدید مورد استفاده قرار گیرد.
3- با پیاده کردن طرح صفحه گسترده یک کارتن با برش و تازدن برای کالای خاصی که قصد هدیه دادن آن و یا ارسال آن به مسافتهای دور را دارید یک کارتن به ابعاد دلخواه از آن تهیه کنید.
4- با چند برش و تازدن ساده اقدام به تهیه گوشه گیر یا لبه گیر جهت بالا بردن ظریب ایمنی کالاهایی مانند آینه، تابلو، مبلمان، بوفه، میز تلویزیون و … کرد
5- باچند برش ساده از آن به عنوان منقسم برای کارتنهای بزرگ استفاده کرد تا ظریب ایمنی بالاتری ایجاد شود.
6- از آن برای استحکام بیشتر دادن داخل کارتنهای بزرگ در مسافتهای دور استفاده کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد