نمای کرتین وال یونیتایز

اجرای نمای کرتین وال آلومینیومی به دو روش استیک و یونیتایز انجام میگردد ، که در اجرا به طریق استیک ، عملا مونتاژ نما همزمان با نصب سر پروژه انجام میشود که طبعا دقت و کیفیت اجرایی نما از مطلوبیت صددرصدی بهره مند نخواهد بود . شاید به همین خاطر امروزه در اکثر نقاط دنیا ، مخصوصا برای ساختمانهای مرتفع جهت ساخت و اجرای نمای کرتین وال از سیستم اجرایی جدیدی به نام تونیتایز بهره می جویند .

 

در این سیستم ؛ پس از نقشه براداری از نما و طراحی و ترسیم نقشه و مشخصات ؛ ابتدا تمامی نما به واحدهای کوچکی تقسیم و با مشخصات و جزئیات آن یونیت در نقشه اصلی به صورت یک واحد مستقل در کارخانه ساخته شده و کلیه عملیات ساخت اعم از برش ، مونتاژ ، لاستیک کشی و نصب اکسوسوری ، یراق آلات و شیشه در کارخانه انجام و با شماره گذاری جزئی از نما ، بسته بندی گردیده و پس از ساخت تمامی واحدهای جزء ، به پروژه ارسال و توسط اکیپ اجرایی نما ، هر یک از واحدها در جایگاه خود تعبیه و با براکتهایی که از قبل در نقطه به نقطه نما نصب گردیده ، جاسازی و با پیچ و مهره های خاص کنار هم نصب میگردند.

درست همانند قطعات پازلی که هر کدام میبایستی دقیقا در جایگاه خود قرار بگیرد تا تمامی نما کامل گردد.

 

سیستم های یونیتایز امکان پوشش سریع را برای ساختمان ایجاد می کنند که در نتیجه آن، سرعت فرآیند ساخت و ساز نیز بالا رفته و امکان استفاده و بهره برداری از ساختمان در زمان کمتری فراهم می شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد ، فرآیند تولید سیستم های یونیتایز نسبت به سیستم استیکاز کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا درخط تولید از پیش طراحی شده، در فضای کارخانه، و تحت شرایط محیطی کنترل شده ساخته می‌شوند ولی از طرف دیگر نیاز به  مهندسی یکپارچه پوسته نما توسط متخصصین نمابسیار لازم و ضروری است.

 

لذا ، همان طور که در هر محصول ساختمانی دیگر نیز مشاهده می کنیم، هر چه سیستم‌های جدید بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، محدودیت های آنها نیز بیشتر نمایان میگردد . که نمای کرتین وال یونیتایز نیز از این مشکلات مبری نیست . از آن جایی که نمای یونیتایز در تکنولوژی نمای کرتین وال به عنوان یک محصول نوین مطرح می گردد، لازم است دست اندر کاران آن با محدودیت های تکنیکی آن آشنا شوند، به گونه ای که بتوان بر اساس شناخت کافی ، طرح های بهتری را با قابلیت به کارگیری این سیستم در تمامی بخش های نمای ساختمانارائه داد.


منبع: گروه مهندسی آسمان


مزایای استفاده از پنجره ترمال بریک

امروزه به لطف پیشرفت در طراحی و ساخت در و پنجره آلومینیوم و همچنین پیشرفت در تکنولوژی پلیمر, روند استفاده از در و پنجره های حرارتی آلومینیوم بسیار موثر و چشمگیر است.در حال حاضر پروفیل آلومینیومی در دو بخش تولید شده و به گونه ای  طراحی گشته اند که در محصول نهایی به طور کامل چفت یا دوخت گردند.موادی  که امروزه جهت شکست حرارتی استفاده می گردد, یک پلی آمید با قدرت بالا است که خواص و مقاومت خود را به آلومینیوم گسترش می دهد.

شکست حرارتی یا پلی آمید به صورت مکانیکی به بخش های پروفیل متصل گشته است تا سختی و استحکام پروفیل آلومینیوم را حفظ کند. اکنون عایق حرارتی و عملکرد حرارتی پنجره های آلومینیوم ترمال بریک چندین برابر بیشتر از گذشته است. علاوه بر آن هر نیمی از پروفیل می تواند به طور جداگانه رنگ آمیزی شود و سپس به آسانی در دو طرف عایق حرارتی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از رنگ دوگانه در قابه داخلی و خارجی پنجره های آلومینیومی بسیار ساده و کم هزینه می باشند.

به طور کلی فلز آلومینیوم ، ماده مناسبی برای ساخت در و پنجره است. فلزی فوق العاده مقاوم در برابر نور و اثرات سوء آب و هوایی بوده که بدون نیاز به تعمیر و با نگهداری بسیار اندک ، برای سال ها استفاده قابل اعتماد است.با این وجود ، آلومینیوم فلزی رساناست که در سیستم های پنجره دوجداره ترمال بریک این نقیصه بر طرف گشته است.

جهت رفع این نقص و بهبود وضعیت عایق در و پنجره های آلومینیومی و شکست حرارتی آن ، عمل عایق سازی را با استفاده از یک "قطع حرارتی" (گاهی اوقات به عنوان "مانع حرارتی" شناخته می شود) ، حل نموده اند. این یک قطعه از مواد است که انتقال گرما را انجام نمی دهد. برای جدا کردن دو ماده ی سازه هایی که تبادل گرمایی را انجام می دهند, این ماده به عنوان یک مانع بین این دو به منظور جلوگیری از انتقال حرارت بین آنها عمل می کند. در خصوص پنجره های آلومینیومی ، مزیت اصلی این عمل ، جلوگیری از انتقال حرارت از قاب داخلی به قاب بیرونی در فصول سرد سال و همچنین جلوگیری از انتقال سرما از بیرون به داخل می باشد. در فصول گرم سال همین عمل را جهت جلوگیری از انتقال گرما به داخل و خنک نگاه داشتن محیط صورت می پذیرد. 

بدین ترتیب در ساخت و تولید در و پنجره های آلومینیومی ، از این نوع مانع برای بهبود عایق و بهره وری انرژی استفاده می کنند. امروزه به کار گیری این مانع حرارتی در پروفیل پنجره های آلومینیومی (در اصطلاح ترمال بریک)تبادل گرما تا چند برابر کمتر از پنجره های آلومینیوم (در اصطلاح نرمال)است ، بنابراین کاهش قابل توجهی در تلفات حرارت ایجاد می کند و عملکرد مکانیزم حرارتی را افزایش می دهد. همچنین این عمل با کاهش انتقال ارتعاشات از جداره خارجی پنجره به جداره های داخلی آن ، مانعی در برابر انتقال صوت نیز به شما می آید و این مزیت فوق العاده دیگری برای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و همچنین درهای آلومینیومی ترمال بریک می باشد.

منبع:  گروه مهندسی آسمان


نمای کرتین وال

نمای کرتین وال چیست؟

نمای کرتین وال (curtain wall) یک نمای شیشه ای بیرونی ساختمان می باشد که مانند سایر دیوارهای بیرونی وظیفه تفکیک بیرون و داخل ساختمان را برعهده دارد. نمای کرتین وال نسبت به سایر نماها بسیار سبک تر می باشد که این موضوع سبب کاهش بار مده ساختمانن می شود. یکی دیگر از ویژگی ها منحصر به فرد این نما انتقال تمام نور بیرون به داخل است.


طراحی نمای کرتین وال شیشه ای وابسته به دو عامل اصلی میباشد که شامل در نظر گرفتن استحکام سازه های نما و همچنین میزان خطوط نمایان مورد نظر آرشیتکت پروژه
اجرای این خطوط کلی مورد نظر معماران در نمای کرتین وال  آلومینیومی با دو روش بدون درپوش(فریم لس) و با درپوش نگه دارنده(فیس کپ) اجرایی می شود.

تاریخچه نمای کرتین وال

در قرن نوزدهم با توسعه استفاده از پانل های شیشه ای بزرگ در ساختمان ,سیستم های  کرتین وال نیز ظهور کردند. و از اواسط دهه 30, با شروع استفاده از آلومینیوم در صنعت ساختمان, رواج یافتند.

نماهای کرتین وال ، سیستم های غیرسازه ای پوششی برای دیواره های خارجی ساختمان هستند که معمولا برای ساختمان های بزرگ و چند طبقه کاربرد دارند.

نما کرتین وال ، حائل میان دیوار داخلی و فضای بیرون است و این سبب کاهش وزن و بارهای اعمال شده مانند: باد و لرزه های شدید و... بر روی سازه های اصلی ساختمان می گردد.این یکی از مزیت های استفاده از نمای کرتین وال به جای سیستم های سنتی آن است.

سیستم های کرتین وال متشکل از یک قاب آلومینیومی سبک هستند و پانل های مات و شفاف را که معمولا از جنس شیشه هستند در میان این فریم ها نصب می گردند.

نماهای کرتین وال را می توان با ترکیبی از سیستم های دیگر مانند چوب, به گونه ای مدرن تر طراحی نمود تا علاوه بر زیبایی از عایق بالاتری نیز برخوردار باشند.

انواع سیستم نمای کرتین وال( فریم لس)

در سیستم فریم لس هر کدام از دهانه های شیشه دارای یک فریم می باشد که از پشت شیشه ها را کاور کرده و روی لامل توسط لقمه های الومینیومی ویژه نگه داشته میشود و از خارج ساختمان تنها درز میان شیشه ها قابل رویت خواهد بود.


آلف)سسیستم فریم لس یوچنل(U-channel)

این سیستم به طور کلی یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته شده میباشد که به لحاظ فنی، اجرای آن در ساختمان های با ارتفاع زیاد توصیه نمیگردد.


ب)سیستم فریم دار(Step unit)

این سیستم در نمای کرتین وال با سیستم فریم لس یه عنوان یک روش با استحکام بالا و مورد اطمینان در نظر گرفته میشود. بدین طریق که شیشه ها در کارخانه تولید شیشه بر روی فریم های آلومینیومی آماده شده متصل و به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های متشکل از لامل های عمودی و افقی نصب میشوند، که این امر موجب تسریع در اجرای نما نیز میگردد.

سیستم نمای کرتین وال درپوش دار فیس کپ(FACECAP)

در سیستم نمای کرتین وال درپوش دار، شیشه ها مستقیما بر روی لامل قرار میگیرند و درپوشهای نگه دارنده از بیرون شیشه را روی لاملها فیکس میکنند. همچنین لاستیکهای EPDM موجود شیشه ها را در محل اتصال کاملاّ آبندی و هوابندی میکند. امکان نصب درپوش های نگه دارنده متنوع بر روی این سیستم امکان پذیر میباشد.

 نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرکاربردترین انواع نماهای شیشه ای مدرن است. نمای کرتین وال در معنای فارسی به معنی “دیوار پرده ای”است ،  نمای کرتین وال از ترکیب پروفیل های آلومینیومی ، شیشه و اتصالات نصب به همراه عایق بندی آب و هوا تشکیل شده است.

مزایای نمای کرتین وال

  • سبکی ساختاری و کاهش وزن مرده ساختمان
  • نهایت استفاده از نور روز
  • جلوگیری از عبور اشعه ماورابنفش
  • دید و منظر مناسب با توجه به مدولاسیون نمای شیشه ای در ابعاد مدول های بزرگ تر.
  • ایجاد یک محیط ایده آل و زیبا
  • امکان محاسبه نمودن مصرف انرژی با انتخاب نوع شیشه
  • عایق بسیار قوی انرژی
  • طیف گسترده رنگ پروفیل
  • سرعت بالای اجرا
  • امکان ترکیب با سایر پوشش ها و سازه های نما
  • امکان نصب به صورت فیکس یا مدل های بازشو
  • امکان ایجاد لنگه مخفی
  • توانایی مقاومت در برابر بارهای رزه ای حاصل از باد یا زمین لرزه  
  • مقاومت بالا در برابر حرارت  س
  • امکان اجرای سقف های شیشه ای ( با شیب محدود)
  • امکان استفاده از شیشه ها با جداره های متنوع  
  • امکان استفاده از طیف های زیاد طرح و شیشه های رنگی
  • امکان اجرا در قوس ها به صورت چند ضلعی
  •  امکان استفاده از درپوش های دکوراتیو بین شیشه ها در امتداد افقی و عمودی در نصب شیشه فریم لس

 

روش های اجرای نمای کرتین وال

  1. در سیستم کرتین وال استیک Stick,لامل های آلومینیومی در محل پروژه, قطعه قطعه شده و نصب می گردند.
  2. در سیستم های اجرای یونیتایزد Unitised,دیتیل های کرتین وال در ابعاد مورد نظر در خارج از محل پروژه ساخته و به محل ارسال و نصب می گردند.در این روش علاوه بر نیاز به زمان نصب کمتر, امکارن بهره مندی از امکانات و ابزار و کنترل کیفیت کارخانه وجود خواهد داشت.
  3. پانل های مورد استفاده در نمای کرتین وال می تواند یکی از موارد زیر باشد:
  4. شیشه های شفاف با امکان استفاده از چشم انداز خارج
  5. شیشه های مات و اسپندرال (Spandrel)
  6. آلومینیوم یا فلزات دیگر.
  7. سنگ یا آجر.
  8. چوب
  9. فیبر فشرده شده پلاستیکی (FRP).

 

البته از موارد فوق, شیشه پرکاربردترین آن در نمای کرتین وال است که نماهای شیشه ای کرتین وال, خود شامل دسته بندی هایی است که شرح آن در مباحث آتی مطرح می گردد.

 

نحوه قیمت گذاری نمای کرتین وال

قیمت هر متر مربع نمای کرتین وال با توجه به نوع آن ،روش اجرا و طراحی آن ، متفاوت بوده و جهت استعلام قیمت کرتین وال کلیه موارد مذکور در نقشه ها مد نظر خواهد بود.

قیمت اجرای نمای کرتین وال به طور متوسط از متر مربعی ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تا۹٫۰۰۰٫۰۰۰ریال بسته به نوع متریال وطرح آن متغیر می باشد.به هر اندازه که در طراحی نمای کرتین وال ، تقسیم بندی ها در ابعادی بزرگتر  در نظر گرفته شده باشد، علیرغم آنکه مقدار پروفیل مصرفی کاهش می یابد، احتمال افزایش قیمت نیز بیشتر خواهد بود چرا که در ابعاد بزرگتر بعضا لازم است از پروفیل های لامل قوی تر و سنگین تر جهت مقاوم سازی نمای کرتین وال  در برابر مسائل جوی از قبیل باد و طوفان و ... استفاده کرد. لازم به ذکر است که در طبقات و ارتفاعات بالاتر ، استفاده از لاملهای قوی تر با ضخامت بالاتر، جزو ملزومات اجرای نماهای کرتین وال می باشد.

با توجه به اینکه نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن و تلفیقی از پروفیل آلومینیومی بعنوان استراکچر و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه یا ورق می باشد، بدیهی است که نوع و اندازه هریک از این ترکیبات می تواند در قیمت نمای کرتین وال تعیین کننده باشد. وجود بازشو به صورت لولایی و یا مخفی در نمای شیشه ای کرتین وال ، طبعا قیمت این نوع از نما را افزایش خواهد داد.

نوع و ساختار شیشه انتخابی در نمای کرتین وال در تعیین قیمت بسیار مؤثر خواهد بود. در نماهای شیشه ای کرتین وال از نوع فریم لس، توصیه و تأکید به استفاده از شیشه های لمینیت و دوجداره سکویت با استفاده از چسب سلیکون می باشد که این خود یکی از علل افزایش قیمت شیشه در این نوع از نما می باشد.

چسب سلیکون بر خلاف پلی سولفاید که معمولا جهت دوجداره سازی شیشه ها استفاده می شود، در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و به مرور زمان تجزیه نشده و از بین نمی رود و قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از پلی سولفاید است.

 

شرکت آسمان افتخار دارد که در تمامی موارد ذکر شده ,به ویژه در خصوص طراحی و اجرای انواع نمای فریم لس با کوله باری از تجربه میتواند همراهی هرچند کوچک کنار معماران و برج سازان عزیز کشور باشد.

 

نمای کرتین وال یونیتایز

 

اجرای نمای کرتین وال آلومینیومی به دو روش استیک و یونیتایز انجام میگردد ، که در اجرا به طریق استیک ، عملا مونتاژ نما همزمان با نصب سر پروژه انجام میشود که طبعا دقت و کیفیت اجرایی نما از مطلوبیت صددرصدی بهره مند نخواهد بود . شاید به همین خاطر امروزه در اکثر نقاط دنیا ، مخصوصا برای ساختمانهای مرتفع جهت ساخت و اجرای نمای کرتین وال از سیستم اجرایی جدیدی به نام تونیتایز بهره می جویند .

 

در این سیستم ؛ پس از نقشه براداری از نما و طراحی و ترسیم نقشه و مشخصات ؛ ابتدا تمامی نما به واحدهای کوچکی تقسیم و با مشخصات و جزئیات آن یونیت در نقشه اصلی به صورت یک واحد مستقل در کارخانه ساخته شده و کلیه عملیات ساخت اعم از برش ، مونتاژ ، لاستیک کشی و نصب اکسوسوری ، یراق آلات و شیشه در کارخانه انجام و با شماره گذاری جزئی از نما ، بسته بندی گردیده و پس از ساخت تمامی واحدهای جزء ، به پروژه ارسال و توسط اکیپ اجرایی نما ، هر یک از واحدها در جایگاه خود تعبیه و با براکتهایی که از قبل در نقطه به نقطه نما نصب گردیده ، جاسازی و با پیچ و مهره های خاص کنار هم نصب میگردند.

درست همانند قطعات پازلی که هر کدام میبایستی دقیقا در جایگاه خود قرار بگیرد تا تمامی نما کامل گردد.

 

سیستم های یونیتایز امکان پوشش سریع را برای ساختمان ایجاد می کنند که در نتیجه آن، سرعت فرآیند ساخت و ساز نیز بالا رفته و امکان استفاده و بهره برداری از ساختمان در زمان کمتری فراهم می شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد ، فرآیند تولید سیستم های یونیتایز نسبت به سیستم استیکاز کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا درخط تولید از پیش طراحی شده، در فضای کارخانه، و تحت شرایط محیطی کنترل شده ساخته می‌شوند ولی از طرف دیگر نیاز به  مهندسی یکپارچه پوسته نما توسط متخصصین نمابسیار لازم و ضروری است.

 

لذا ، همان طور که در هر محصول ساختمانی دیگر نیز مشاهده می کنیم، هر چه سیستم‌های جدید بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، محدودیت های آنها نیز بیشتر نمایان میگردد . که نمای کرتین وال یونیتایز نیز از این مشکلات مبری نیست . از آن جایی که نمای یونیتایز در تکنولوژی نمای کرتین وال به عنوان یک محصول نوین مطرح می گردد، لازم است دست اندر کاران آن با محدودیت های تکنیکی آن آشنا شوند، به گونه ای که بتوان بر اساس شناخت کافی ، طرح های بهتری را با قابلیت به کارگیری این سیستم در تمامی بخش های نمای ساختمانارائه داد.

 

هم ترازی و هم راستاییپانل‌ها:

 

  • هم‌ترازی درز‌های افقی پانلهادر درز‌های طولی و امتداد افقی آن
  • همراستایی درزهای عمودی بین پانلها و امتداد شاقولی آن و همسطح بودن تمامی واحدها در نما

 

با نصب گیره هایی مخصوص در المانهای افقی در کارخانه میتوان تا حد بسیاری همترازی را در زمان نصب یونیتها ایجاد کرده و یکپارچگی نما را در سطح افقی بدست آورد . علاوه بر این، با استفاده از گیره های مخصوصی که در دو گوشه هر واحد نصب میگردد ، به حفظ امتداد عمودی بین پانل ها در شرایطی که پانل‌ها بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند، دست یافت .

 

زیرساختهای سازه ای ساختمان در طراحی و ساخت پانلهای نمای کرتین وال یونیتایز بسیار موثر است . طبعا هر چقدر که خطای سازه ای در اسکلت ساختمان کمتر باشد ، مجریان نمای یونیتایز نیز میتوانند همترازی و همراستایی را در شرایط بهتری انجام دهند . لذا مشکلات هر پروژه میبایستی با شرایط همان پروژه بررسی و بر اساس آن دست اندر کاران (طراح و سازنده و مجری) هر یک به نوبه خود انجام وظیفه نمایند.

 

هوا بندی و آببندی نمای یونیتایز

 

با استفاده از فلاشنیگهای انعطاف‌پذیر شبیه ورق‌های سیلیکونی در کارخانه که برای اتصال و محکم کردن قطعات فریم یونیت استفاده می شود، می توان به این مهم فائق آمد

 

ویژگی تیم گروه مهندسی آسمان در اجرای نمای کرتین وال

  1. استفاده از تیم اجرایی مجرب کاردان و متعهد و باانگیزه و تحویل بع موقع پروژه
  2. ارائه راه حل های مفید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن جهت اجرای پروژه های خاص
  3. استفاده از لاستیکهای آب بندی و هوابندی با جنس” ای پی دی ام ” با طول عمر بسیار بالا
  4. استفاده از زیرسازی های مناسب جهت کاهش مخاطرات مربوط به زلزله ساختمان 
  5. قیمت بسیار مناسب و کاملا رقابتی 

گروه مهندسی آسمان

کارتن های اسباب کشی

نکات مهم در استفاده از جعبه بسته بندی

در بسته بندی اقلام سنگین از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ استفاده نکنید.چراکه سبب می‌شود تا کارتن‌ها سنگین شوند. و جابجایی آن‌ها برای شما دشوار خواهد شد.

کارتون‌های متوسط و مقاوم قطعاً بهترین انتخاب خواهند بود. اگر مجبور به استفاده از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ هستید می‌توانید تا یک وزن عادی داخل کارتن حمل بار را با کتاب پرکنید.
و سایر فضای خالی جعبه را با وسایل سنگین‌تر پر نمایید.
این اقلام می‌تواند شامل

  • سی‌دی‌ها
  • توپ‌های جوراب و دستکش
  • بالش و کوسن

و … باشد.

برای جلوگیری از خیس شدن وسایل داخل جعبه‌ها می‌توانید از کیسه‌های زباله استفاده کنید. این کیسه‌ها را داخل جعبه قرار دهید تا از نفوذ آب به درون آن جلوگیری نمایید.
و سپس کتاب‌های حساس و سایر وسایلتان را داخل آن قرار دهید.
و سپس در کیسه را ببندید.
و در کارتن برای اسباب کشی را بسته بندی نمایید.

خرید کارتن اسباب کشی از اطلس بار

اتوبار و باربری اطلس بار درفروش لوازم بسته بندی اثاثیه مانند کارتن حمل اثاثیه تخصص دارد. این شرکت دارای مجهزترین وسایل و ابزارها برای بسته بندی و اسباب کشی است.
همچنین انواع خاصی از جعبه اسباب کشی و اتوبار شامل؛

  • کارتن بسته بندی اسباب کشی رگال دار
  • کارتن حمل بار و باکس مخصوص حمل مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه مخصوص وسایل حساس
  • کارتن حمل بار و کارتن اسباب کشی مخصوص وسایل الکترونیکی

را نیز ارائه می‌نماید.

کامل‌ترین تجهیزات بسته‌بندی

کامل‌ترین مجموعه از انواع کارتن حمل بار و کارتن برای اسباب کشی را از اتوبار و باربری اطلس بار بخواهید.اگر به کارتن برای بسته بندی وسایل الکتریکی نیاز دارید بهتر است به ما اطلاع دهید. ارائه انواع جعبه جهت:

  • بسته بندی تلوزیون
  • بسته بندی سیستم‌های صوتی
  • بسته بندی انواع لوازم الکتریکی

از خدماتمان است.

توجه نمایید که نحوه استفاده از کارتن جهت حمل بار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برای استفاده بهینه از جعبه‌ها می‌توانید بسته بندی وسایل را به ما محول نمایید. با اعزام نیروی متخصص و ارائه انواع تجهیزات بسته بندی در خدمت شما هستیم.

چرا باید از کارتن های مخصوص باربری استفاده کرد؟

استفاده از کارتن های مناسب برای نقل مکان، در کاهش آشفتگی هایتان هنگام باز کردن و چیدمان وسایل بعد از هر اسباب کشی، به شما کمک می کند. از طرفی اگر تجربه اثاث کشی داشته باشید حتما می دانید که بسته بندی نادرست و کارتن های غیر استاندارد چه آسیب های جدی ای می تواند به اثاثیه وارد کند؛ که گاهی این آسیب ها جبران ناپذیر بوده و خسارت های زیادی را به بار می آورند.

بنابراین اگر در هر اثاث کشی، پیش از مرحله باربری، بتوانیم با استفاده از کارتن های استاندارد، بسته بندی را به شکل درست انجام دهیم، دیگر جای نگرانی نیست. به این ترتیب، احتمال وارد شدن خسارت به لوازم، به حداقل رسیده و تمامی آن ها صحیح و سالم به مقصد می رسند.

چه ویژگی هایی کارتن های مخصوص ما را از دیگر کارتن ها متمایز می کند؟

نوع، جنس و مقاومت کارتن در اسباب کشی به عنوان یکی از ارکان مهم در بسته بندی و سلامت اجناس به شمار می رود. یکی از ارکان بی مخاطره بودن هر اسباب کشی، بسته بندی محکم و امن هر وسیله است.

کارتن 5 لایه حمل بار

دارای مقاومت بالا و با اندازه ای 2 برابر کارتن موز برای اجناس سنگین و حساس مثل چینی و ظروف کریستالی.

  • کارتن بسته بندی لباس — کارتن رگال دار

مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار در آن به راحتی جای می گیرد.

"); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">آمازون

"); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">uboxes

"); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">کارتن کالابر

دانلود فیلم و سریال

شاید این روزها تماشای فیلم و سریال یکی از اصلی ترین تفریحات روزمره مردم است. البته این موضوع برای کسانی می باشد که در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها زندگی می کنند و دسترسی به سینما دارند. در اکثر شهرستان های ایران سینما وجود ندارد و مردم از نعمت فیلم دیدن در سینما محروم هستند. این موضوع سبب شد تا سایت های دانلود فیلم و سریال تاسیس شوند.

آلفافیلم - مرجع دانلود فیلم و سریال

یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال سایت آلفا فیلم می باشد که هدفی اصلی این سایت دسترسی راحت تمام مردم به فیلم ها و سریال های روز است.

بعد از اتمام اکران فیلم های سینمایی در سینما، لینک های دانلود فیلم در 5 کیفیت متفاوت در آلفافیلم قرار میگیرد و شما می توانید با خرید قانونی فیلم به تماشای فیلم در خانه تان بپردازید و لذت ببرید. پول های حاصل از خرید قانونی به عوامل سازنده آن فیلم پرداخت می شود.

اما سوالی که در این جا پیش می آید این است که این همه سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد و ما چرا باید از آلفافیلم استفاده نماییم؟ در پاسخ به این سوال بید بگویم که آلفافیلم مزیت های بسیاری نسبت به سایر سایت های دانلود فیلم و سریال دارد که در زیر به آن پرداخته شده است.

چرا آلفافیلم؟

همان طور که می دانید سایت های بسیار زیادی برای دانلود فیلم و سریال وجود دارند که پیشنهاد ما آلفا فیلم می باشد. چرا؟

  • لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم می باشد.
  • در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود.
  • بر خلاف سایت های دیگر آلفافیلم از یک قالب زیبا و ساده بهره می برد که فرایند رسید به لینک دانلود فیلم و سریال موردنظر بسیار ساده می باشد.
  • لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت آلفافیلم قرار می گیرد.
  • اکثر سایت های دانلود فیلم و سریال علاوه بر حوزه فیلم و سریال در زمینه های دیگر مانند دانلود نرم افزار و آهنگ هم فعالیت می کنند که این موضوع باعث افت کیفیت کار آنها در حوزه فیلم و سریال می شود. اما آلفافیلم به صورت تخصصی بر روی دانلود فیلم و سریال تمرکز کرده است
  • توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.
  • گاهی در بعضی از صفحات , نظرات زیادی ثبت می شود که می توانید از نظرات در انتخاب آن فیلم برای دیدن استفده نمایید.
  • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.
  • زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود فیلم سینمایی

فیلم های سینمایی بعد از اتمام اکران در سینما با تصمیم کارگردان و تهیه کننده برای دانلود در آلفافیلم قرار می گیرد. دانلود فیلم در سایت آلفافیلم در دو بخش فیلم سینمایی ایرانی و خارجی امکان پذیر می باشد. در صفحه مخصوص هر فیلم شما می توانید کامل ترین توضیحات , مشخصات , نقد , تصاویر و نظر هنرمندان معروف در باره فیلم را ببینید.

دانلود سریال

سریال های نمایش خانگی بلافاصله بعد از منتشر شدن برای دنلود در 5 کیفیت مختلف روی سایت قرار می گیرد. اکثر بازدید کننده های آلفافیلم به دنبال سریال های جدید می باشند که در آلفافیلم سعی شده سریال ها به محض منتشر شدن در سایت قرار بگیرد.. شما می توانید طبق زمانبندی سریال ها که به صورت هفته ای یک قسمت می باشد به سایت آلفافیلم سر بزنید و سریال موردنظرتان را دانلود نمایید. همچنین شما می توانید از قسمت بازیگران، بیوگرافی بازیگران آن سریال را ببینید. به طور کلی در آلفافیلم سعی شده است تا برای جلب رضایت بازدیدگنندگان، اطلاعات جامع و کامل به همراه لینک های دانلود در کیفیت ها و حجم های متفاوت ارائه شود. دانلود سریال

به زودی ها

فیلم های سینمایی بعد از اولین اکران در قسمت به زودی های آلفافیلم قرار می گیرد و لینک های دانلود آن هم بعد از اتمام اکران در سایت قرار می گیرد.

قسمت به زودی ها این امکان را به شما می دهد تا قبل از آمدن فیلم اطلاعات، تصاویر، تیزر، خلاصه داستان و ... را ببینید.

بازیگران

همان طور که گفته شد زندگینامه بازیگران هر فیلم در یک صفحه جداگانه در سایت قرار میگیرد. که قطعا این زنگینامه ها کامل ترن نمونه از بیوگرافی بازیگران می باشد. بیوگرافی , کارنامه هنری , تصاویر , جوایز و افتخارات و همچنین مصاحبه اختصاصی در صفحه هر بازیگر قابل مشاهده می باشد.

نتیجه گیری

به طور کلی سایت آلفافیلم یک سایت بسیار شیک و زیبا در زمینه دانلود فیلم و سریال می باشد که با هدف به اشتراک گذاری تمام فیلم ها و سریال ها ایجاد شده است. همه دانلود ها از طریق آلفافیلم به صورت نیم بها محاسبه می شود. لینک های دانلود به صورت مستقیم می باشد.

در واقع آلفافیلم یک گروه جوان می باشد که هدف اصلی آنها حذف محدودیت دیدن بهترین فیلم ها و سریال ها می باشد.