تیشرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی یک هدیه پرطرفدار بخصوص نوع ورزشی آن. هدیه‌ای که حکم یک رسانه متحرک برای برند شما را دارد. هدیه ای که حس جوانی و نشاط را برای مشتریان شما به ارمغان می‌آورد و آنها این حس را فراموش نخواهند کرد. در اصل تیشرت تبلیغاتی یک سفیر سیار ناخودآگاه برند شما است.


تی شرت تبلیغاتی و لباس های تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و عمومی ترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده تبلیغات کنندگان قرار میگیرند. مهمترین مزیت این هدیه تبلیغاتی آنست که تبلیغ، نام و برندتان را برتن مخاطبانتان نموده اید و با حضور شخص در هر مکانی آن مکان ، محل تبلیغ و نمایش برند شماست.

تیشرت تبلیغاتی به علت استفاده زیاد در منظر عموم می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب و بسیار تاثیرگذار برای موسسات، شرکت ها و ... باشد.
سایز و رنگبندی دلخواه با قابلیت چاپ یا گلدوزی لوگوی شما از مشخصه های دیگر این محصول است.

تیشرت یقه گرد تبلیغاتی از جنس پنبه ، بدون دکمه در سایزهای مختلف و در هر رنگی به سفارش مشتری تولید می گردد . تیشرت یقه گرد بدون آستین ، با کیفیت بالا و بدون آبروی ، همراه با چاپ تبلیغاتی و در تیراژ 100 عدد با قیمت مناسب عرضه می شود.  تی شرت تبلیغاتی از الیاف طبیعی می باشد که باعث عدم تعریق و عدم تغییر رنگ و از لطافت و دوام خوبی برخوردار است.

 تیشرت تبلیغاتی

  • نهادها
  • تیم های ورزشی
  • کارخانه ها
  • رستوران ها و کافه ها
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • کارمندان شرکت های دولتی و …

افرادی هستند که از تیشرت تبلیغاتی استفاده میکنند و با پوشیدن لباس کار همراه با چاپ برند علاوه بر نظم پوشش کاری، به آگاهی عمومی درمورد یک محصول یا برند خود اطلاعاتی را ارائه می دهند و فعالیت تجاری خود را معرفی میکنند.

 

تیشرت که یکی از مناسب ترین نوع پوشش آقایان است در فصل گرما طرفداران زیادی دارد و در هر سنی مورد استفاده قرار میگیرد.تیشرت یقه گرد در رنگ های متنوع با جنسی فوق العاده انتخابی مناسب برای آقایان خوش سلیقه است. اگر از پیراهن و یا لباس های تکراری خسته شده اید تیشرت یقه گرد با طرح چاپ شده بهترین انتخابی است که می توانید همراه با شلوار جین یک استایل اسپرت و خوش تیپ داشته باشید.

تی شرت ها از جمله محصولاتی هستند که از آن ها به صورت گسترده برای تولید انواع تی شرت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. جنس و ساختار تی شرت ها به گونه ای است که می توان انواع طرح و لوگو های تبلیغاتی مورد نیاز را روی آن ها چاپ کرد.

همچنین با استفاده از تی شرت ها به عنوان تی شرت های تبلیغاتی این امکان وجود دارد که بر اساس سفارش مشتری، هر طرح و لوگویی که مد نظر مشتریان است را روی تی شرت طراحی و چاپ کرد.

تولیدی تی شرت آفرنگ جامه نیز با توجه به نیاز و سفارش مشتریان قادر است که انواع تی شرت را به عنوان هدایای تبلیغاتی در طرح و قیمت های متنوع تولید کند.

تولیدی تی شرت آفرنگ جامه که در زمینه طراحی و تولید تی شرت های تبلیغاتی فعالیت دارد، انواع مختلف تی شرت جودون تبلیغاتی، تی شرت پنبه ای تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی اسپان  را نیز طراحی و عرضه می کند. مشتریان و سازمان ها می توانند ابتدا بر اساس بودجه و سلیقه خود نوع پارچه جودون مد نظر خود را انتخاب کرده، در ادامه با انتخاب طرح در خواستی، تی شرت های جودون با کیفیت و با طرح مورد نظر خود را خریداری نمایند.

تولید انواع تیشرت های تبلیغاتی با تنوع بالا از نوع پارچه و مدل های دوخت همچنین چاپ و گلدوزی روی تیشرت یکی از توانایی های شرکت تولیدی پاکان صنعت می باشد .

تیشرت های تبلیغاتی پارچه جوردن، فاستونی ، انواع مدل های یقه گرد ، دکمه دار ، آستین بلند و آستین کوتاه دست شما را در انتخاب بر طبق نیازتان باز می گذارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد